subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach
w naszym sklepie? Wpisz swój adres e-mail!
Tylko subskrybenci otrzymują wysokie rabaty
na zakupy w naszym sklepie.
Nie czekaj, zapisz się już dziś !
Promocja! :: 79,38 zł ::.
PORADNIK SERWISOWY. DIAGNOZOWANIE UKŁADÓW KIEROWNICZYCH - DWIE CZĘŚCI W ZESTAWIE
Produkt archiwalny
Ilość :
opis
produktu
spis
treści
produkty
pokrewne
zakupione
razem
zapytaj
o produkt
opinie
o produkcie
Zestaw Poradników Serwisowych:
DIAGNOZOWANIE UKŁADÓW KIEROWNICZYCH - część 1 i 2
- Poradnik serwisowy nr 06/2008
- Poradnik serwisowy nr 07/2008
Poruszane zagadnienia:
Budowa układu kierowniczego. Metodyka diagnozowania układu kierowniczego. Parametry diagnostyczne i kryteria oceny stanu technicznego. Metody diagnozowania. Zbieżność kół. Kąt pochylenia koła. Kąt pochylenia osi sworznia zwrotnicy. Urządzenia diagnostyczne. Algorytm kontroli stanu i lokalizacji uszkodzeń.
Kup Teraz! DIAGNOZOWANIE UKŁADÓW KIEROWNICZYCH - Zestaw motoryzacyjnych poradników serwisowych na temat układów kierowniczych - polecamy!Seria
Poradnik serwisowy swoją zawartością stanowi kompendium praktycznej, a zarazem nowoczesnej wiedzy warsztatowej. Artykuły o charakterze przeglądowym i szkoleniowym, przygotowane przez znanych już z Auto Moto Serwisu autorów, poruszają zagadnienia z nastepujących działów:
- elektronika
- elektryka
- diagnostyka
- technologia napraw mechanicznych
- lakiernictwo i blacharstwo
Artykuły zawierają:
- wiele praktycznych informacji z dziedziny budowy i eksploatacji samochodów,
- opisy spotykanych w samochodach rozwiązań technicznych, oparte na unikalnych materiałach fabrycznych i literaturze zagranicznej,
- technologie napraw najnowocześniejszych układów,
- porady ekspertów z branży,
- prezentowanie zagadnień budowlanych i technologicznych, związanych z projektowaniem, wyposażaniem i modernizowaniem warsztatów,
- omówienie zagadnień prawnych związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej.
Diagnozowanie Układów Kierowniczych - część 1
Spis treści
1. WPROWADZENIE
1.1. Struktura układu kierowniczego
1.2. Podstawowe pojęcia dotyczące procesu kierowania
1.3. Metodyka diagnozowania układu kierowniczego
1.3.1. Wymagania eksploatacyjne
1.3.2. Warunki zdatności technicznej
2. PARAMETRY DIAGNOSTYCZNE I KRYTERIA OCENY STANU TECHNICZNEGO
2.1. Zbieżność kół
2.2. Kąt pochylenia koła
2.3. Kąt pochylenia osi sworznia zwrotnicy
2.4. Kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy
2.5. Kontrolne i maksymalne kąty skrętu kół
2.6. Parametry ustawienia osi
2.7. Luz sumaryczny koła kierownicy
2.8. Opory skrętu kół kierowanych
2.9. Parametry charakteryzujące mechanizm wspomagający
3. METODY DIAGNOZOWANIA
3.1. Diagnozowanie wstępne
3.1.1. Oględziny zewnętrzne i sprawdzenie luzów w układzie
3.1.2. Próba pełnego skrętu kół
3.1.3. Pomiar sumarycznego luzu w układzie kierowniczym
3.1.4. Pomiar siły na kole kierownicy
3.2. Kontrola ustawienia (geometrii) układu
3.2.1. Kontrola ustawienia układu kierowniczego podczas ruchu pojazdu
3.2.2. Kontrola ustawienia układu kierowniczego w warunkach statycznych
3.3. Sprawdzanie mechanizmu wspomagającego
4. LITERATURA
Krótka historia układów kierowniczych
Układy kierownicze
Diagnozowanie Układów Kierowniczych - część 2
Spis treści:
1. Wprowadzenie
2. Urządzenia diagnostyczne
2.1. Przyrządy do badania układu w warunkach dynamicznych
2.2. Przyrządy do badania układu w warunkach statycznych
2.2.1. Przyrządy do diagnozowania wstępnego
2.2.2. Przenośne przyrządy do pomiaru kątów
2.2.3. Urządzenia uniwersalne (stanowiskowe)
2.2.3.1. Charakterystyka urządzeń uniwersalnych
2.2.3.2. Przyrządy uniwersalne do badania ustawień kół w pojazdach o DMC do 3,5 t
2.2.3.3. Przyrządy uniwersalne do badania ustawień kół w pojazdach o DMC ponad 3,5 t
2.2.4. Przyrządy o specjalistycznym przeznaczeniu
2.2.4.1. Przyrządy do pomiaru zbieżności
2.2.4.2. Przyrządy do oceny kątów skrętu kół
2.2.4.3. Przyrządy do pomiaru nierównoległości osi i nieśladowości kół
2.2.5. Przyrządy do diagnozowania mechanizmu wspomagającego
2.2.5.1. Manometry
2.2.5.2. Przenośne przyrządy do badania instalacji hydraulicznych
3. Algorytm kontroli stanu i lokalizacji uszkodzeń